Szybsza dystrybucja towarów
38 krajów w jednej sieci logistycznej
Dostawca zintegrowanych usług transportowo-logistycznych, DB Schenker, wzmocnił swoją europejską sieć transportu lądowego wprowadzając dwa nowe paneuropejskie produkty.
Operator uruchomił codzienne połączenia liniowe pomiędzy wszystkimi ważnymi miastami europejskimi, zapewniając tym samym szybszą dystrybucję towarów. Klienci mogą wybrać jeden z dwóch prostych i wygodnych dla nich produktów, które są zestandaryzowane w całej Europe: DB Schenkersystem oraz DB Schenkersystem premium.
300 tys. przesyłek. Firma oferuje znaczne skrócenie czasu transportu i ograniczenie emisji CO2 dzięki konsolidacji przesyłek i nowej strategii dotyczącej platform przeładunkowych. Ponad 20 tys. pracowników w europejskiej sieci przesyłek drobnicowych obsługuje ok. 300 tys. przesyłek dziennie i ponad 30 tys. połączeń liniowych tygodniowo. Dzięki nowoczesnej technologii, status każdej z tych przesyłek może być przez cały czas monitorowany z dowolnego miejsca.
DB Schenkersystem, nasz nowy standardowy produkt, stanowi najlepsze rozwiązanie dla firm, które chcą przemieszczać swoje ładunki w szybki i niezawodny sposób – tłumaczy Christian Drenthen, Executive Vice President, Land Transport w DB Schenker. Jeśli czas dostawy ma kluczowe znaczenie, nowym rozwiązaniem dla europejskich firm jest produkt DB Schenkersystem premium. Dzięki niemu klienci będą mogli korzystać z najszybszej sieci połączeń drogowych i najwyższej niezawodności w branży – z gwarancją czasu dostawy.
Nowa konfiguracja sieci z nowoczesnym systemem operacyjnym, łącząca 430 oddziałów operatora w 38 krajach Europy, ma na celu zaspokojenie rosnącego zapotrzebowania na przewozy transgraniczne. W rezultacie w znacznym stopniu skróci się czas realizacji usług transportowych pomiędzy największymi centrami biznesowymi w Europie. W niektórych przypadkach już teraz nie przekracza on 24 godz. Tworzymy Europę bez granic dla transportu towarów w warunkach coraz większej złożoności powiązań ekonomicznych i rosnących oczekiwań produkcji „just-in-time – dodaje Drenthen.
Sieć przewozów liniowych i hubów operatora dla ładunków drobnicowych (takich jak np. kartony, skrzynki, palety z maszynami lub komponentami do produkcji, kable, papier, walce i bębny czy beczki) obejmuje całą Europę.
« powrót