Transport szynowy
31,2 mln podróżnych PKP Intercity
MM
W 2015 r. po raz pierwszy od 6 lat PKP Intercity zanotowały wzrost liczby przewiezionych pasażerów. W sumie z usług przewoźnika skorzystało 31,2 mln klientów, czyli o 5,6 mln podróżnych więcej niż rok wcześniej.
Oznacza to 22% wzrost ich liczby w porównaniu do 2014 r. Praca eksploatacyjna osiągnęła poziom blisko 46 mln pociągokilometrów. Te dobre wyniki to efekt nowej oferty, atrakcyjnych cen biletów, krótszych czasów przejazdów oraz coraz większej liczby nowoczesnych składów. W 2016 r. PKP Intercity planuje skupić się na rozwoju sprzedaży i obsługi klienta. Łatwiej będzie można kupić bilety przez internet, wdrożony zostanie także ich zakup z przesiadką. Poza podstawową ofertą w postaci WiFi, pasażer otrzyma możliwość dostępu do różnego rodzaju rozrywki przy jednoczesnej integracji np. z social mediami. W 2016 r. spółka zakłada przewieźć ponad 37 mln pasażerów.
« powrót