DHL Express uruchomił nowy service center w Toruniu
Firma DHL Express, realizująca międzynarodowe usługi ekspresowe, oficjalnie uruchomiła 13 marca br. nowy service center w Toruniu. Jest to kolejna inwestycja DHL Express, po wdrożeniu nowych obiektów w Rzeszowie, Lublinie i Katowicach, zrealizowana w ciągu ostatnich sześciu miesięcy w ramach największego globalnego programu inwestycyjnego.
Nowo otwarta jednostka w Toruniu, zaliczana do nowoczesnych obiektów logistycznych, spełnia funkcję service center do obsługi ekspresowych przesyłek międzynarodowych. Nowy obiekt wybudowany został zgodnie z najnowszymi standardami logistycznymi w konstrukcji umożliwiającej jego rozbudowę w przyszłości. Zajmuje powierzchnię blisko 500 m2, posiada dwie bramy wyposażone w ruchome rampy rozładunkowe przeznaczone do rozładunku dużych transportów oraz 15 bram kurierskich. Zainstalowano w nim także system przenośników o długości 70 m, umożliwiający bezpośredni załadunek przesyłek do aut kurierskich, tzw. direct load. Część biurowa została zaaranżowana wg koncepcji ABW (Activity-Based Working) wspierającej współpracę oraz integrację całego zespołu.
Zdaniem pracowników i kurierów DHL Express, funkcjonalność i wydajność procesowa nowego obiektu wpłyną na usprawnienie obsługi dynamicznie rosnącej liczby międzynarodowych przesyłek ekspresowych. Nowy obiekt w Toruniu został wybudowany z myślą o klientach z województwa kujawsko-pomorskiego, prowadzących działalność eksportową i importową za pośrednictwem globalnej sieci DHL Express oraz dla zapewnienia im najwyższej jakości serwisu.
Nowo otwarty obiekt usytuowany jest w dogodnej lokalizacji z uwagi na bliskie połączenie z drogą ekspresową S10 oraz korzystny dojazd z i do centrum miasta. W przypadku lokalnych klientów korzystających z międzynarodowych usług ekspresowych udogodnieniem jest możliwość nadania lub odbioru przesyłki w znajdującym się na miejscu punkcie obsługowym DHL Service Point. DHL Service Point oferuje usługi ekspresowe wraz z możliwością wyboru najkorzystniejszej opcji dostawy przesyłki - doręczenie w określonym, nieprzekraczalnym terminie Day Definite International (DDI) bądź w systemie „od drzwi do drzwi” w usłudze Time Definite International (TDI). Od kwietnia br. klienci będą mogli również w punkcie DHL Service Point realizować płatności za usługi za pomocą kart płatniczych.
Jest to czwarty obiekt, po nowo otwartych w Rzeszowie, Lublinie i Katowicach, w którym część magazynowa połączona została specjalnym modułem do załadunku i rozładunku pojazdów kurierskich, tzw. fingerem kurierskim.
Rosnąca aktywność polskich przedsiębiorców w ekspansji zagranicznej skłania DHL Express do ciągłego dostosowywania oferty usługowej do wymagań klientów, doskonalenia serwisu świadczonego przez zespół doświadczonych specjalistów oraz usprawniania procesów obsługi przesyłek międzynarodowych. Jednym z przejawów dbałości o wysokie standardy obsługi klienta w usługach międzynarodowych jest budowa nowoczesnych obiektów magazynowo-logistycznych, spełniających wymagania DHL Express.
[ DHL ]
« powrót