LOGISTYKA TRANSPORT DROGOWY TRANSPORT SZYNOWY TRANSPORT WODNY TRANSPORT LOTNICZY
21 listopada 2024 r.
Reklama   +48 602 706 846     Kontakt 
www.pgt.plManagerowie Raben nabierają mocy
Transport drogowy

Managerowie Raben nabierają mocy

SC

Prawie 1000 managerów. 13 krajów. 4-miesiące rywalizacji. Ponad 400 nagród i wirtualny świat gamifikacji. Tak w skrócie można opisać najnowszy program rozwojowy dla managerów Grupy Raben, który trwa od września do grudnia 2020. A co dokładnie ich czeka i co zyskają w ciągu nachodzących miesięcy?


Managerowie Raben nabierają mocy   |   Fot. Raben

Wychodząc naprzeciw potrzebom managerów i czerpiąc z najnowszych badań odnośnie skuteczności gamifikacji Grupa Raben postanowiła uruchomić zupełnie innowacyjny program rozwojowy o nazwie Manager of Choice. To co dzieje się w firmie od września do grudnia 2020 jest wynikiem wielomiesięcznej pracy i wielu sesji treningowych z managerami ze wszystkich krajów Grupy. Dzięki programowi udało się w firmie wypracować najlepsze praktyki zarządzania, czyli kompleksowy, zawierający konkretne przykłady pozytywnych zachowań materiał edukacyjny dla managerów. W pierwszej kolejności materiał ten został przekazany managerom w trakcie sesji szkoleniowych. Po etapie szkoleń, jako że zespół Raben ma DRIVE do innowacji dla utrwalenia zdobytej wiedzy firma zorganizowała na platformie gamifikacyjna grę dla managerów.

Grywalizacja polega na przekazaniu partii wiedzy, w taki sposób, aby całość w swej strukturze przypominała fabułę gry. Uczestnicy programu w wirtualnym, sfabularyzowanych świecie gamifikacji zdobywają unikalne dobra (np. nasiona czy owoce) i walczą z przeciwnościami losu (np. atak szkodników), tak aby osiągnąć upragniony cel i nagrody. Gamifikacja to przede wszystkim rywalizacja, współpraca…i dobra zabawa. Przyswajanie nowej wiedzy w tej sytuacji wiąże się z przypływem dopaminy i wieloma pozytywnymi doświadczeniami - mówi Anita Koralewska-Ratajczak, grupowy dyrektor HR, Grupa Raben.

Gamifikacja Manager of Choice podzielona jest na 5 etapów: rekrutacja, onboarding, rozwój, codzienna praca, odejście z organizacji. Managerowie w trakcie programu mogą więc zdobywać wiedzę zgodnie z cyklem doświadczeń pracownika. Zadania, z którymi się spotkają dotyczą bardzo różnorodnych sytuacji. Aby znajdujące się na platformie zadania były jak najbardziej angażujące i różnorodne, większość z nich wymaga odpowiedzi otwartych lub rzeczywistych działań i współpracy ze swoim zespołem. Dlatego, został powołany zespół ponad 40 asesorów (managerów HR z całej Grupy), którzy w trakcie tych czterech miesięcy będą na bieżąco sprawdzać odpowiedzi managerów.

Wartością dodaną całej rozgrywki jest wsparcie podopiecznych fundacji „Uśmiech i Radość Dziecka. Managerowie, którzy ukończą określony etap gry udzielając min. 60% poprawnych odpowiedzi otrzymają żeton, który pozwali na sfinansowanie jednej lekcji języka obcego, spotkania z psychologiem lub logopedą dla podopiecznych fundacji.

Fundacja „Uśmiech i Radość Dziecka” zajmuje się niesieniem pomocy dzieciom niepełnosprawnym i chorym, w szczególności ofiarom wypadku drogowego, których niepełnosprawność lub choroba wynikła z uczestniczenia w wypadku drogowym. A także niesienie pomocy dzieciom krzywdzonym w rodzinie; z ubogich rodzin, szczególnie wielodzietnych; oraz wsparcie dzieci będących w trudnej sytuacji życiowej, ze szczególnym uwzględnieniem edukacji i oświaty. Fundacja powstała w 2016 roku i została założona przez Ilonę i Ewalda Raben.

[ materiały Raben ]


Fot. Raben

Fot. Raben


« powrót
Biuro Brokerskie Omega