Nowa aplikacja mobilna InPost
Operator logistyczny InPost udostępnił nową aplikację mobilną na telefony pracujące pod kontrolą systemów IOS i Android. W ramach aplikacji użytkownicy mogą skorzystać bezpłatnie z usług, które obejmują m.in. statusy i śledzenie drogi przesyłek, dodatkowe powiadomienia, możliwość odbioru czy zapłaty za pobraniem.
Najnowsza aplikacja mobilna jest nie tylko prosta i intuicyjna – ale posiada wiele udogodnień dla naszych użytkowników. Teraz jeszcze szybciej można odebrać, skorzystać z opcji śledzenia drogi przesyłki. Łatwo można generować kody QR, które umożliwiają odbiór paczki w kilka sekund czy płacić za pobraniem. Te udogodnienia to kolejny etap zaawansowanej informatyzacji InPostu – nasi kurierzy zostali wyposażeni w nowoczesne tablety, a paczkomaty zaczynają oferować coraz więcej usług dodatkowych – w tym także finansowych – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.
Aplikacja zapewnia:
-
śledzenie przesyłek - powiadomienia w postaci notyfikacji (statusy paczek)
-
możliwość otrzymywania powiadomień w momencie zbliżenia się do Paczkomatu, w którym czeka paczka (200m, 500m, 1000m - geofencing)
-
możliwość wyszukania Paczkomatu lub POP’u InPost w okolicy (mapa)
-
możliwość obserwowania paczki własnej lub „obcej” (np. kogoś z rodziny)
-
funkcję nawigacji do wybranego Paczkomatu i Punktu Obsługi Klienta
-
możliwość „dzielenia się paczkami” czyli łatwo przesłać dane do odbioru paczki przez członka rodziny lub znajomego
-
informacje o odebranych przesyłkach w archiwum
-
kod odbioru oraz kod QR w aplikacji do szybkiego odbioru paczki
-
brak potrzeby rejestrowania każdego numeru paczki w aplikacji
-
możliwość nadania własnej nazwy dla paczki.
[ info inPost ]
« powrót