Nowa elektryczna miejska ciężarówka
Renault Trucks prezentuje model D Wide Z.E. LEC
Paleta produktowa elektrycznych pojazdów ciężarowych Renault Trucks powiększa się wraz z europejską prezentacją D Wide Z.E. LEC (Low Entry Cab). Ten całkowicie elektryczny pojazd jest wyposażony w nową, niską kabinę, zaprojektowaną specjalnie w celu ułatwienia operacji zbierania odpadów, optymalizując ich bezpieczeństwo, komfort i znacznie zwiększając efektywność.
Paleta produktowa elektrycznych pojazdów ciężarowych Renault Trucks powiększa się wraz z europejską prezentacją D Wide Z.E. LEC (Low Entry Cab). Ten całkowicie elektryczny pojazd jest wyposażony w nową, niską kabinę, zaprojektowaną specjalnie w celu ułatwienia operacji zbierania odpadów, optymalizując ich bezpieczeństwo, komfort i znacznie zwiększając efektywność | Fot. Renault Trucks
Renault Trucks D Wide Z.E. LEC jest tak wyposażony, aby umożliwić operatorom łatwy i bezpieczny dostęp do pojazdu. Wejście do kabiny jest o 200 mm niższe niż w standardowej ciężarówce dystrybucyjnej, posiada jeden antypoślizgowy stopień i drzwi otwierane pod kątem 90°. To znacznie zmniejsza zmęczenie załogi związane z wsiadaniem i wysiadaniem z kabiny ponad 100 razy w jednym przejeździe.
Niskie położenie kabiny zapewnia doskonałą widoczność dla kierowcy, a tym samym optymalną ochronę niechronionych uczestników ruchu drogowego. W celu zwiększenia widoczności Renault Trucks zaleca stosowanie dodatkowych szyb bocznych umieszczonych w tylnej części kabiny, które są dostępne jako opcja.
Przestronna kabina tego w pełni elektrycznego samochodu ciężarowego może pomieścić kierowcę i do trzech dodatkowych członków załogi. Opcjonalna płaska podłoga zapewnia swobodę poruszania się wewnątrz pojazdu i umożliwia wsiadanie i wysiadanie zarówno z lewej, jak i z prawej strony.
Opracowany w ścisłej współpracy z firmą Estepe, Renault Trucks D Wide Z.E. LEC dostarczany jest w wersji 6x2 z kierowaną osią tylną i dostępny jest w całej Europie. Ponieważ jest pojazdem w pełni elektrycznym, nie emituje spalin i dopuszczony jest do ruchu na obszarach miejskich w strefach zeroemisyjnego transportu.
[ materiały Renault Trucks ]
« powrót