Nowa euroazjatycka linia kolejowa
Z 10 terminali w Chinach do 8 miast w Europie
Uruchomienie euroazjatyckiej towarowej linii kolejowej łączącej Chiny z Europą ogłosiła niedawno spółka C.H. Robinson. Nowa oferta obejmuje połączenia pomiędzy dziewięcioma terminalami początkowymi w Chinach z ośmioma miastami docelowymi w Europie.
Nowa linia kolejowa uzupełnia naszą ofertę transportu lotniczego i morskiego, zapewniając klientom kompleksowe i elastyczne rozwiązania - powiedział Mike Short, prezes C.H. Robinson Global Forwarding. Podkreślał również, iż nowa usługa stanowi dogodne bezpośrednie połączenie z dynamicznie rozwijających się Chińskich ośrodków gospodarczych do wielu krajów i lokalizacji w Europie.
Szczegóły. Nowe trasy zapewnić mają zrównoważone świadczenie usług i większy zasięg terytorialny. Operator oferuje odbiór pustych kontenerów, odbiór z zakładu produkcyjnego klienta, deklaracje celne u źródła, odprawę celną i dalszą dystrybucję z wykorzystaniem transportu intermodalnego i drogowego na terenie całej Europy.
Dostępnymi opcjami są pełne składy kolejowe, jeden lub kilka kontenerów, ładunki niepełnokontenerowe, oraz ładunki wielkogabarytowe.
18-20 dni. Każdy skład towarowy potrzebuje ok. 18-20 dni aby ukończyć podróż z terminali w Zhengzhou, Suzhou, Chongquing, Chengdu, Wuhan, Yiwu, Xiamen, Shenzen, i Guangzhou w Chinach, do Małaszewicz, Hamburga, Duisburga, Mediolanu, Tilburga, Lyonu i Paryża oraz do Barking w Wielkiej Brytanii.
Do niedawna znaczna część ładunków kontenerowych przewożona była z Chin do Europy drogą morską. Dodając nową usługę do naszej oferty, nie zamierzamy konkurować z transportem lotniczym ani morskim, lecz raczej uzupełnić zakres usług, które już zapewniamy naszym klientom – powiedział Ivo Aris, wiceprezes CH Robinson Europe Global Forwarding.
« powrót