Nowa generacja platformy telematycznej
Stworzona z uwzględnieniem wskazówek tysięcy klientów
Całkiem niedawno TomTom Telematics wprowadził nowe usługi do swojej platformy zarządzania flotą Webfleet, które w znacznym stopniu przyspieszają i optymalizują pracę.
Webfleet to usługa typu SaaS (ang. Software as a Service) dobrze znana wielu użytkownikom na całym świecie. Kilka tygodni temu pojawiła się najnowsza wersja platformy - całkowicie przebudowana, wzbogacona o nowe funkcje, z innym - jak twierdzą twórcy - dużo bardziej intuicyjnym, spersonalizowanym interfejsem.
Na podstawie opinii. Korzystając z ponad 18-letniej wiedzy z zakresu zarządzania flotą, opracowaliśmy nową generację naszych produktów, w oparciu o opinie od 49 tysięcy naszych klientów z całego świata - przekonuje Thomas Schmidt, managing director w TomTom Telematics. Czytelny interfejs sprawia, że obsługa platformy jest jeszcze prostsza, a jej nowa architektura umożliwia szybkie wdrożenie podstawowych funkcji. Ułatwia również szybkie wdrożenie aplikacji partnerskich, umożliwiając dostosowanie technologii do indywidualnych potrzeb klientów.
Odświeżone oprogramowanie pojawia się wraz z gamą nowych terminali dla kierowców. Razem ułatwią bardziej efektywne zarządzanie zleceniami dzięki wykorzystaniu danych o natężeniu ruchu drogowego i optymalizacji trasy dostarczanych przez TomTom Telematics.
Więcej kryteriów. Jedna z nowych funkcji platformy umożliwia menadżerom wstępne zaplanowanie tras z wykorzystaniem większej liczby parametrów, tak aby pomóc kierowcom w skutecznej optymalizacji z pominięciem newralgicznych miejsc. Informacje tak przygotowane mogą być następnie przesyłane bezpośrednio do kabiny pojazdu za pośrednictwem nowych terminali nawigacyjnych TomTom PRO 5350/7350.
Funkcja ta stanowi skuteczne rozwiązanie wielu problemów dla tych gałęzi transportu, w których kierowcy muszą jeździć ustalonymi wcześniej trasami, np. w gospodarce odpadami. Co więcej, pozwoli to unikać miejsc, w których często dochodzi do wypadków, a to znacząco poprawia bezpieczeństwo kierowców. Mapy i raporty odnowionej platformy Webfleet można lepiej dostosować do indywidualnego zapotrzebowania klienta, zapewniając jednocześnie szybszy wgląd w stan floty. Interfejs został również zoptymalizowany pod kątem urządzeń mobilnych, co niewątpliwie podnosi elastyczność pracy.
Na całym świecie. Z bazą obsługiwanych pojazdów liczącą ponad 785 tys. jednostek na całym świecie, TomTom Telematics zalicza się do światowych liderów wśród dostawców rozwiązań telematycznych.
Nowy Webfleet jest dostępny dla wszystkich klientów firmy w ponad 60 krajach, w 13 językach. Nowe terminale dla kierowców są obecnie dostępne w całej Europie, Australii, Nowej Zelandii i RPA. W kwietniu będą one dostępne w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chile i Meksyku.
« powrót