Nowy znak błyskawicy
Nowy Opel Mokka pierwszym modelem z odświeżonym logo
Wszystkie nadchodzące modele Opla będą miały nowo zaprojektowane logo marki, ale debiut będzie na przodzie i tyle nowej Mokki. Emblemat z nazwą modelu został przeprojektowany - posiada specjalną czcionkę i jest teraz umieszczony centralnie na tylnej klapie pod znakiem błyskawicy Opla.
Otaczająca je obwódka jest teraz smuklejsza, bardziej elegancka, bardziej precyzyjna i wyrazista. To jeszcze mocniej podkreśla znak błyskawicy - mówi wiceprezes ds. stylistyki, Mark Adams. Wszystkie szczegóły są super ostre o bardzo małym promieniu. Napis „Opel” jest zintegrowany w dolnej części obwódki – jak delikatny grawerunek na biżuterii. To pokazuje czystą niemiecką precyzję. W widoczny sposób zintegrowaliśmy znak „Blitz” z Vizorem, a z tyłu umieściliśmy go centralnie do nazwy modelu.
Znak błyskawicy umieszczony w kole ozdabia wszystkie modele Opla od 1963 roku. W zależności od modelu i roku produkcji, emblematy różnią się nieznacznie. Od 1970 r. dla wszystkich obszarów działalności firmy ustanowiono jasne wytyczne dotyczące projektowania. Ten korporacyjny design został po raz pierwszy zmieniony w 1987 roku.
Kolejne ulepszenia zostały wprowadzone w nowym tysiącleciu, w którym błyskawica nabrała trójwymiarowego kształtu, a logo firmy i emblematy produktów zbliżyły się do siebie.
Od 2016 r. modele Opla były ozdabiane precyzyjnie wyrzeźbionym chromowanym znakiem błyskawicy. Oficjalne logo firmy zostało zaprojektowane w nowoczesnym płaskim kształcie latem 2017 roku. Przeprojektowany znak błyskawicy przeznaczony dla przyszłych modeli doskonale teraz pasuje do dwuwymiarowego logo wykorzystywanego w reklamie i komunikacji cyfrowej.
[ materiały Opel ]
« powrót