Optymalizacja zarządzania flotą
neXXt fleet – nowe rozwiązanie
Podczas targów CeMAT 2016 odbyła się premiera nowego rozwiązania firmy STILL stworzonego z myślą o usprawnieniu zarządzania flotą.
NeXXt fleet pozwala zintegrować informacje rozproszone dotychczas po wielu bazach danych i analizować je w oparciu o nowoczesne metody graficznej prezentacji.
Tę aplikację internetową zaprojektowano, aby zoptymalizować zarządzanie flotą i wyznaczyć nowe standardy w obszarach przyjazności użytkownikom, dostępności danych o wózkach i przejrzystości ich wizualizacji.
Najistotniejszą przewagą konkurencyjną rozwiązania jest integracja informacji pochodzących z wielu źródeł – zarówno z oprogramowania SAP, jak i bezpośrednio z elektronicznych systemów zainstalowanych w poszczególnych wózkach widłowych.
Przegląd i analiza całości danych na temat pojazdów transportu wewnętrznego – również pochodzących od innych dostawców - odbywa się w ramach jednej platformy. Opcjonalnie, użytkownikowi wysyłane są powiadomienia informujące o przekroczeniu określonych kosztów bądź zakładanych terminów. NeXXt fleet ma dawać możliwości większe niż STILLReport oraz STILL FleetManager – tak, by w niedalekiej przyszłości płynnie je zastąpić.
Z aplikacji można korzystać przy pomocy każdego urządzenia z dostępem Internetu -smartfonów, tabletów, komputerów stacjonarnych i notebooków. Do opracowania i prezentacji danych wykorzystywana jest technologia SAP HANA (SAP High-Performance Analytic Appliance). Informacje z wózków są szyfrowane i przesyłane na serwery w oparciu o sieci komórkowe, a ich bezpieczeństwo gwarantują nowoczesne systemy IT.
Dostęp do neXXt fleet i aplikacji „Przegląd floty”, zbierającej podstawowe informacje, w tym: typ, rok produkcji, właściciela, numer seryjny, przynależność do floty i lokalizację wózka, jest bezpłatny dla wszystkich klientów firmy STILL. Korzystanie z modułów dodatkowych rozlicza się w formie miesięcznego, kwartalnego bądź rocznego abonamentu – zawsze po 30-dniowym, darmowym okresie próbnym. Na osiem dodatkowych programów składają się m.in. „Raportowanie kosztów”, „Utrzymanie ruchu” czy „Eksploatacja floty”. Kolejne moduły będą dodawane do systemu w I kwartale 2017 r.
« powrót