P&O oferuje 58 rejsów dziennie na trasie Calais-Dover-Calais
Dodatkowy szósty prom P&O Ferries wszedł do służby na Kanale La Manche, aby sprostać zapotrzebowaniu na ruch towarowy na połączeniu Calais-Dover oraz rozładować korki zaobserwowane w ostatnich tygodniach.
P&O Ferries informuje, że dzięki ogromnym wysiłkom załogi przewoźnika prom European Seaway, pojawił się na Kanale La Manche 10 dni wcześniej niż zakładano, czyli już dziś!
Statek, który w ubiegłym roku był używany jako jednostka uczestnicząca w kontrakcie, którego celem było pozyskanie odnawialnych źródeł energii, został obecnie przywrócony do służby ze względu na zwiększone zapotrzebowanie towarowe na trasie Dover-Calais.
Dodatkowy szósty prom P&O Ferries wszedł do służby na Kanale La Manche, aby sprostać zapotrzebowaniu na ruch towarowy na połączeniu Calais-Dover oraz rozładować korki zaobserwowane w ostatnich tygodniach.
Janette Bell, dyrektor handlowy w P&O Ferries informuje, że przewoźnik jest zadowolony mogąc poinformować klientów o tym, że prom European Seaway powróci do służby wcześniej niż początkowo planowano. Oznacza to tym samym, że posiadając szósty prom na trasie zdolność przewozowa P&O Ferries wzrośnie o około 12 procent, czyli operator promowy będzie mógł przewieźć do 6 000 jednostek towarowych dziennie.
Zapotrzebowanie na Kanale La Manche w ruchu towarowym rośnie zarówno ze względów strukturalnych, jak i z uwagi na panujące w tym momencie uwarunkowania na Kanale La Manche, a wprowadzenie jednostki European Seaway może pomóc rynkowi bardziej efektywnie funkcjonować.
23,000-tonowy statek European Seaway, może pomieścić 120 pojazdów ciężarowych. Oczekuje się, że będzie wykonywał osiem kursów dziennie. Tym samym jednostka będzie uzupełnieniem istniejącej floty pięciu statków na połączeniu Calais-Dover. Przewoźnik łącznie będzie oferował 58 rejsów dziennie – więcej niż jakakolwiek inna firma promowa.
P&O Ferries jest wiodącym operatorem promowym na rynku ogólnoeuropejskim. Prowadzi przeprawy na dziewięciu trasach między Wielką Brytanią, Francją, Irlandią, Holandią i Belgią. Firma operuje 20 statkami, które mogą przewieść ponad 10 mln pasażerów, 1,6 mln samochodów osobowych i dwa miliony samochodów towarowych roczne.
« powrót