Skocz po paczkę do Żabki
Firma kurierska Tba EXPRESS we współpracy z Żabka Polska rusza z ogólnopolską siecią punktów odbioru przesyłek (blisko 4 tys. Żabek i Freshmarketów).
Dzięki współpracy między Tba EXPRESS i Żabka Polska klienci e-sklepów, które wdrożyły usługę, będą mogli odebrać zakupy internetowe 7 dni w tygodniu od 6 rano do 23.00. Paczka zostanie dostarczona już następnego dnia od momentu nadania, z opcją śledzenia przesyłki na stronie tba.pl. Gdy paczka znajdzie się w wybranym punkcie, klient zostaje powiadomiony o tym fakcie wiadomością sms i e-mail. Oprócz atrakcyjnych godzin obsługi, najważniejszą zaletą punktów odbioru w sklepach Żabka i Freshmarket są dogodne lokalizacje. Aż 8 mln klientów zamieszkuje w promieniu zaledwie 300 metrów od delikatesów tej sieci” - powiedziała Kamila Michnowska, Project Manager Tba EXPRESS.
Operatorzy deklarują, że usługa odbioru przesyłek w delikatesach zostanie uruchomiona już w czerwcu 2015 roku w większości punktów sieci Żabka Polska. Wdrożenie kolejnych punktów odbioru rozpoczniemy niezwłocznie w większości sklepów, zaś we wszystkich 4 tysiącach delikatesów pod marką Żabka i Freshmarket usługa zostanie udostępniona w terminie najpóźniej do końca listopada 2015 roku. Opcja dostarczania e-zakupów do delikatesów spotkała się z dużym zainteresowaniem wśród klientów biznesowych. Aktualnie prowadzimy rozmowy z kolejnymi sklepami internetowymi, jak również z sieciami detalicznymi oferującymi zakupy w formule ‘click & collect’” - dodała przedstawicielka Tba EXPRESS.
Według badania „E-Commerce w Polsce 2014. Gemius dla e-Commerce Polska”, przeprowadzonego w marcu 2014 roku na grupie 1500 internautów, z możliwości robienia zakupów online korzysta 46% użytkowników internetu. 69% badanych deklaruje, że do częstszych zakupów przez internet zachęciłyby ich niższe koszty dostawy, zaś 38% osób oczekuje szybszego dostarczania przesyłek.
« powrót