Udany sezon wakacyjny
Polonus, lider sieci Polonus Partner podsumował sezon wakacyjny
Z usług narodowego przewoźnika skorzystało ponad 250 tys. pasażerów. O ponad 10% wzrosła sprzedaż biletów, a o 30% sprzedaż agencyjna. Aż 200% przyrost odnotowała z kolei sprzedaż w aplikacji mobilnej. W ramach zainicjowanego przez Polonusa porozumienia Polonus Partner pojazdy zrzeszonych przewoźników przejechały ponad 4 mln km.
Najbardziej intensywny czas w roku, czyli sezon wakacyjny przyniósł wyjątkowo pozytywne efekty. Dziękuję wszystkim pasażerom, którzy nam zaufali oraz wspaniałym kierowcom za profesjonalną obsługę i utrzymywanie najwyższych standardów bezpieczeństwa – mówi Maciej Acedański, prezes zarządu Polonus.
Polonus nadal pracuje nad optymalizacją swojej siatki połączeń. Działania te zaowocowały wprowadzeniem 3 nowych linii dalekobieżnych do Bartoszyc, Giżycka oraz Solca-Zdroju.
Sieć Polonus Partner, powołana w 2018 r. na rzecz integracji i rozwoju krajowego transportu pasażerskiego potwierdziła swoje mocne miejsce w branży. 130 jednolicie oznaczone pojazdy należące do 8 regionalnych liderów, w ramach 50 linii krajowych, przejechały 4 mln km odwiedzając przy tym ponad 250 miast.
Intensywny sezon wakacyjny nie przeszkodził w zwróceniu się w stronę kwestii społecznych. Spółka Polonus już po raz trzeci zaangażowała się w akcję „Kolej na Ciebie. Uratuj życie!”, gdzie wspólnie z przedstawicielami PKP propagowała oddawanie krwi w objazdowych punktach krwiodawstwa.
W wakacje Polonus oraz przewoźnicy z Polonus Partner zainicjowali akcję skierowaną do pasażerów informującą o konieczności posiadania ważnego biletu na przejazd. Pokazywano korzyści z tego płynące, w tym objęcie ubezpieczeniem na czas podróży.
« powrót