Logistyka
Wzrost usług kurierskich PP
MM
O jedną piątą wzrosła sprzedaż usług kurierskich w Poczcie Polskiej w 2016 r. w porównaniu z rokiem poprzednim. Cały rynek paczkowy dla biznesu w Poczcie Polskiej wzrósł w tym czasie o 17%.
Dynamicznie rozwijają się także usługi z opcją odbioru w punkcie. W porównaniu do 2015 r. ich sprzedaż usług wzrosła o dwie trzecie. W ubiegłym roku firma rozwijała segment paczkowy poprzez nowa ofertę i strategiczne alianse.
Poczta podpisała m.in. porozumienie o strategicznej współpracy w skali globalnej z chińskim gigantem kurierskim, STO Express, który wysyła ponad 14 mld przesyłek rocznie. Dotyczy ona logistyki, magazynowania, konfekcjonowania i dostarczania przesyłek na terenie Europy i Azji. Firma podpisała również strategiczne porozumienie z Ruch S.A, zwiększając docelowo sieć punktów odbioru do prawie 7 tys. Tym samym sieć click & colect Poczty Polskiej jest dziś największą tego typu w kraju.
« powrót